IMG_8568.jpg

 

想要送一首歌

給四年前的一篇文

還有送給四年前的

自己

一起度過生命中的每一天

度過低潮與悲傷

還有更多的時刻

是愛和希望

你問我

我會愛你多久?

只要星星持續在夜空閃爍

我會一直愛你

我們能做的就是

用盡全力

去享受這趟意義非凡的

旅程

只要星星持續在夜空閃爍

我會一直愛你.....^__^

 

P.S 感謝格友看我的舊po文

讓我回想起當時的感受還有當時有些低潮的自己

* 延伸閱讀: 還是有愛 

 

 

How long will I love you (我會愛你多久/【真愛每一天】電影主題曲) 

 

How long will I love you? 我會愛你多久?

As long as stars are above you 只要星星持續在夜空閃爍

And longer if I can 我會一直愛你

 

How long will I need you? 我會需要你多久?

As long as the seasons need to 只要四季不停轉換

Follow their plan 年復一年

 

How long will I be with you? 我們會在一起多久?

As long as the sea is bound to 只要海浪不斷輕撫沙灘

Wash upon the sand 日復一日

 

How long will I want you? 我會渴望你多久?

As long as you want me to 只要你也渴望著我

And longer by far 勝過天長地久

 

How long will I hold you? 我會擁抱著你多久?

As long as your father told you 只要你父親告訴你

As long as you can 你要多久就多久

 

How long will I give to you? 我會獻給你多久?

As long as I live through you 只要我在你身邊

However long you say 你說多久就多久

 

How long will I love you? 我會愛你多久?

As long as stars are above you 只要星星持續在夜空閃爍

And longer if I may 我會一直愛你

 

We're all traveling through time together 我們一起度過一切

Every day of our lives 我們人生的每一天

All we can do is do our best 我們能做的就是用盡全力

To relish this remarkable ride 去享受這趟意義非凡的旅程

 

 

arrow
arrow

    Ginger 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()