close

konitz244_瑪奇朵先生konitz246_瑪奇朵太太

 

每次在店裡看到這兩個杯子的時候,我都會偷偷竊笑一下!!

因為這兩位瑪奇朵先生和瑪奇朵太太兩人看起來就是超搞笑的一對牛夫妻嘛!

 

那瑪奇朵先生賊賊的表情還躡手躡腳露出大白牙的模樣,

看起來好像做了啥虧心事哩...

還有還有,瑪奇朵太太塗個大紅嘴唇,抿嘴一笑,

好像剛剛才偷藏了不少私房錢..嘻嘻...

(呵呵呵~~我怎麼都想歪的啦?!其實他們是既搞笑又恩愛的夫妻啦....)

 

哇哈哈~~看到他們就好開心哪!!   

 

這讓我想起了三則夫妻間的笑話,也分享給大家,

讓大家在週末時刻,輕鬆一下啦!! ^__^

 

 

Wife: What are you doing?

妻:你在作什麼啊?

Husband : Nothing.

夫:沒作什麼。

Wife : Nothing...? You've been reading our marriage certificate for an hour.

妻:沒作什麼?你看著我們的結婚證書,足足有一小時了。 

Husband : I was looking for the expiry date.

夫:我在尋找它的有效日期是到什麼時候。

 

 

Wife: You always carry my photo in your wallet. Why?

妻:為什麼你經常把我的照片放在你皮夾裡? 

Hubby: When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

夫:當問題發生時,不管有多困難,我看著妳照片就迎刃而解了。

Wife: You see how miraculous and powerful I am for you!

妻:你看我對你有多麼驚人的影響力啊!

Hubby: Yes! I see your picture and ask myself what other problem can there be greater than this one?

夫:是啊!望著妳的照片我問自己,還有什麼困難比這個來得大呢?

 

 

A wife asked her husband: What do you like most in me, my pretty face or my sexy body?

妻問夫:你最喜歡我哪一點?我美麗的臉龐,還是我性感的身體?

He looked at her from head to toe and replied: I like your sense of humor.

他把她從頭到腳瀏覽了一遍,回道:我喜歡妳的幽默感。

 

 

arrow
arrow

    Ginger 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()